Florbalová škola Bohemians
Florbalová škola Bohemians
MAKÁME I O PRÁZDNINÁCH

Chcete se udržet ve formě i během letních měsíců? Náš nový kondiční trenér pro Vás připravil hned několik cvičení.

Všechna videa naleznete také na našem YouTube kanálu.

VIDEO 1 - ANGLIČÁKY
KARDIO + SÍLA - zapojení celého těla
Vhodný počet opakování: 4 x 45 sec.
Pauza: 30 sec. 
Poznámka: Hráčky a hráči FbŠ Bohemians dle tréninkového plánu v ČLENSKÉ SEKCI.


VIDEO 2 - DŘEP BICEPS
SÍLA - zadek, stehenní sval + biceps
Vhodný počet opakování: 4 x 15 opakování
Pauza: 1 minuta
Poznámka: Hráčky a hráči FbŠ Bohemians dle tréninkového plánu v ČLENSKÉ SEKCI.


VIDEO 3 - DŘEP A RAMENA
SÍLA - nohy + ramena
Vhodný počet opakování: 4 x 15
Pauza: 1 minuta
Poznámka: Hráčky a hráči FbŠ Bohemians dle tréninkového plánu v ČLENSKÉ SEKCI.


VIDEO 4 - DŘEP DO STRANY
SÍLA - nohy
Vhodný počet opakování: 4 x 10 každá strana
Pauza: 1 minuta
Poznámka: Hráčky a hráči FbŠ Bohemians dle tréninkového plánu v ČLENSKÉ SEKCI.

VIDEO 5 - DŘEP
SÍLA - nohy
Vhodný počet opakování: 4 x 15
Pauza: 1 minuta
Poznámka: Hráčky a hráči FbŠ Bohemians dle tréninkového plánu v ČLENSKÉ SEKCI.


VIDEO 6 - FUNKČNÍ ZAHŘÁTÍ CELÉHO TĚLA
SÍLA – nohy, zadní stehenní sval, bedra, ramena, triceps, prsa, core
Vhodný počet opakování: 4 x 10
Pauza: 30 sec.
Poznámka: Hráčky a hráči FbŠ Bohemians dle tréninkového plánu v ČLENSKÉ SEKCI.


VIDEO 7 - DYNAMICKÝ REVERZNÍ PLANK
SÍLA – zadní stehenní sval,bedra, triceps, core
Vhodný počet opakování: 4 x 10 každá ruka
Pauza: 30 sec.
Poznámka: Hráčky a hráči FbŠ Bohemians dle tréninkového plánu v ČLENSKÉ SEKCI.

VIDEO 8 - FUNKČNÍ PLANK
SÍLA – core, záda, ruce
Vhodný počet opakování: 4 x 45 sec.
Pauza: 30 sec.
Poznámka: Hráčky a hráči FbŠ Bohemians dle tréninkového plánu v ČLENSKÉ SEKCI.


VIDEO 9 - JUMPING JACKS
KARDIO – celé tělo
Vhodný počet opakování: 4 x 1 minuta (maximální rychlost)
Pauza: 30 sec.
Poznámka: Hráčky a hráči FbŠ Bohemians dle tréninkového plánu v ČLENSKÉ SEKCI.

VIDEO 10 - KLIKY
SÍLA – core, ramena, triceps, prsa
Vhodný počet opakování: 4x15
Pauza: 1 minuta
Poznámka: Hráčky a hráči FbŠ Bohemians dle tréninkového plánu v ČLENSKÉ SEKCI.

VIDEO 11 - RAMENA
KOORDINACE, SÍLA – ramena
Vhodný počet opakování: 4 x 20
Pauza: 1 minuta
Poznámka: Hráčky a hráči FbŠ Bohemians dle tréninkového plánu v ČLENSKÉ SEKCI.

VIDEO 12 - SKOKY DO STRANY
KARDIO A RYCHLOST – celé tělo
Vhodný počet opakování: 8 x 20 sec. (maximální rychlost)
Pauza: 10 sec.
Poznámka: Hráčky a hráči FbŠ Bohemians dle tréninkového plánu v ČLENSKÉ SEKCI.

VIDEO 13 - SPRINT BOKEM
RYCHLOST
Vhodný počet opakování: 8 x 20 sec.
Pauza: 10 sec.
Poznámka: Hráčky a hráči FbŠ Bohemians dle tréninkového plánu v ČLENSKÉ SEKCI.

VIDEO 14 - KUŽELY
RYCHLOST, REAKCE A OTOČKA
Vhodný počet opakování: 8 x 20 sec.
Pauza: 10 sec.
Poznámka: Hráčky a hráči FbŠ Bohemians dle tréninkového plánu v ČLENSKÉ SEKCI.

VIDEO 15 - ZMĚNY SMĚRU
RYCHLOST A ZMĚNA SMĚRU
Vhodný počet opakování: 6 x celé
Pauza: 1 minuta
Poznámka: Hráčky a hráči FbŠ Bohemians dle tréninkového plánu v ČLENSKÉ SEKCI.

VIDEO 16 - SPRINT DOPŘEDU DOZADU
RYCHLOST, ZMĚNA SMĚRU
Vhodný počet opakování: 8 x celé
Pauza: 1 minuta
Poznámka: Hráčky a hráči FbŠ Bohemians dle tréninkového plánu v ČLENSKÉ SEKCI.

VIDEO 17 - VESLOVÁNÍ S GUMOU
SÍLA – záda, ruce
Vhodný počet opakování: 4 x 15
Pauza: 1 minuta
Poznámka: Hráčky a hráči FbŠ Bohemians dle tréninkového plánu v ČLENSKÉ SEKCI.

VIDEO 18 - VÝPADY
SÍLA – nohy, přední a zadní strana stehen, zadek, core, lýtka
Vhodný počet opakování: 4 x 10 každá noha
Pauza: 1 minuta
Poznámka: Hráčky a hráči FbŠ Bohemians dle tréninkového plánu v ČLENSKÉ SEKCI.

VIDEO 19 - ŽEBŘÍK
KOORDINACE, SÍLA, ZMĚNY SMĚRU, RYCHLOST, CORE
Vhodný počet opakování: Každé cvičení na žebříku provádíme 2x tam a zpět a pauza mezi každým cvičením je 30 sekund. Snažíme se každý cvik provádět s maximální rychlostí, avšak zachováváme přesnost cviku.
Poznámka: Hráčky a hráči FbŠ Bohemians dle tréninkového plánu v ČLENSKÉ SEKCI

VIDEO 20 - CORE
SÍLA, CORE
Vhodný počet opakování: cvičení v pohybu (4 série po 15 opakováních - 30 sekund pauza) Poznámka - pokud pracují obě nohy zároveň = 15 opakování, pokud nepracují obě = provádíme 10 opakování každou nohu. Statická cvičení jsou na čas (4 série po 45 sekundách - pauza 20 sekund)
Poznámka: Hráčky a hráči FbŠ Bohemians dle tréninkového plánu v ČLENSKÉ SEKCI.

Dále čtěte

Chodov