Florbalová škola Bohemians
Florbalová škola Bohemians
Welcome camp: Příměstský tábor s rekordní účastí už zítra

Cílem příměstského tábora je seznámit nové členy s naším klubem, a to za pomoci pestrého sportovního i doprovodného programu. “Welcome camp je naší letošní novinkou. Jsme velice rádi, že se nám podařilo přivést spoustu nových členů do našich tréninkových center a školních kroužků.  I proto se objevil nápad, že bychom všechny nováčky rádi seznámili s naším klubem a ukázali, jaké možnosti a společné cíle v Bohemce máme,” potvrzuje nová posila Bohemians, která na začátku sezóny převzala marketingový tým.  

Na děti čeká celá řada tréninků s účastí extraligových hráček a superligových hráčů. Chybět nebude ani náš maskot klokan a v rámci nesportovního programu se děti mohou těšit na superligové utkání našeho elitního týmu s Libercem, nebo doprovodný program plný her.  

“V tuto chvíli máme přihlášeno přes 50 dětí, a i zítra se mohou další naši sportovci ještě dohlásit. Dělá nám velkou radost, že má tato akce velký ohlas a věřím, že jsme započali tradici, která poběží každý rok,” prozrazuje Romča.

I pro ni jde tak trošku o první větší projekt v našem klubu, který má v Bohemce na starosti.  

“Vést marketing Bohemky ve 23 letech je pro mě velká výzva a za tuhle šanci chci poděkovat všem kolegům. Když jsem do našeho klubu nastoupila, tak jsem se musela chvíli rozkoukávat, a tak trošku i vnímám jako důležité, abychom vstup novým hráčům a hráčkám usnadnili, jelikož těch věcí, které dneska děláme, je spoustu.” 

foto: Romča předává ceny nejlepším hráčům utkání

Je pravda, že ani vstup do klubu pro Romču nebyl na začátku jednoduchý, jelikož jde o zahraniční posilu našeho týmu.  

“Ano, moje národnost je v pravidelném denním plánu. Pocházím totiž z východního Slovenska, nebo jak se mi rádi v kanclu smějí, skoro až z Ukrajiny.”   

A Welcome camp není určitě posledním projektem pro děti a mládež z jejího šuplíku. 

“Vnímám jako důležité, abychom propojovali mládežnický florbal s tím superligovým. Skvělá práce s mládeží je ostatně typická pro Bohemku i mezi mantinely, takže v marketingu tomu nemůže být jinak. Chtěla bych, aby se do klubu zapojilo co nejvíce rodičů, kteří jsou skvělí a moc nám už nyní pomáhají jako trenéři, redaktoři a partneři. To samé platí i o návštěvách našich domácích utkání, kam se postupně vydává víc a víc dětí s rodiči. Věřím, že jdeme správným směrem,” dodává nová marketingová manažerka Romana Matušková. 

Související informace

Dále čtěte

Hnízdo pro klokany